- Все, що я говорив про маркетинг, стосується також і маркетингу інтелектуальних продуктів...

22.05.2006 

Філіп Котлер,
засновник та професор Kellogg School of Management при Northwestern University, автор багатьох книг, консультант відомих компаній:

- Що таке, на мій погляд,  "фабрики думок"?

Все, що я говорив про маркетинг, стосується також і маркетингу ідей, і маркетингу інтелектуальних продуктів. Ми знаємо, що можна просувати думки, ідеї, програми, проекти. І не обов’язково за допомогою реклами. Головна мета – знайти тих, кого вони можуть зацікавити, тобто – споживачів.

Наприклад, я виробляю хліб або каву, але в мене немає ідеї, яким саме чином привернути до них покупця. Для цього в Америці існує компанія Bright House (Atlanta, Georgia), яка працює з такими великими корпораціями як Delta Airlines, Coca Cola. Фахівці цієї компанії говорять: якщо у вас є потреба у абсолютно новій ідеї, ми готові її запропонувати, але вам доведеться заплатити за цю послугу аванс – $ 200 000.

І люди стають у чергу за такими послугами! Ось що таке "фабрика думок"!

 

(Переклад з англійської - Всеукраїнська експертна мережа)

Возврат к списку



Разработка и поддержка – Центр интеллектуальных ресурсов и технологий.
© Все права защищены. Использование материалов портала разрешается при условии ссылки (для Интернет-изданий – гиперссылки) на www.experts.in.ua