22.05.2006 | Філіп Котлер
Філіп Котлер,
засновник та професор Kellogg School of Management при Northwestern University, автор багатьох книг, консультант відомих компаній:
- Що таке, на мій погляд, "фабрики думок"?
Все, що я говорив про маркетинг, стосується також і маркетингу ідей, і маркетингу інтелектуальних продуктів. Ми знаємо, що можна просувати думки, ідеї, програми, проекти. І не обов’язково за допомогою реклами. Головна мета – знайти тих, кого вони можуть зацікавити, тобто – споживачів.
Наприклад, я виробляю хліб або каву, але в мене немає ідеї, яким саме чином привернути до них покупця. Для цього в Америці існує компанія Bright House (Atlanta, Georgia), яка працює з такими великими корпораціями як Delta Airlines, Coca Cola. Фахівці цієї компанії говорять: якщо у вас є потреба у абсолютно новій ідеї, ми готові її запропонувати, але вам доведеться заплатити за цю послугу аванс – $ 200 000.
І люди стають у чергу за такими послугами! Ось що таке "фабрика думок"!
(Переклад з англійської - Всеукраїнська експертна мережа)
Возврат к списку