На главную страницу
 
 Главная 
 Экспертная сеть 

О ВЭС
Продукты сети
Партнёры
Отзывы
Мероприятия сети
Фотогалерея
Информация для рекламодателей
Контакты

Авторизация
Логин:
Пароль:
Забыли свой пароль?
Регистрация
Поиск по порталу






- Все, що я говорив про маркетинг, стосується також і маркетингу інтелектуальних продуктів...

Версия для печати Версия для печати

22.05.2006 | Філіп Котлер 

Філіп Котлер,
засновник та професор Kellogg School of Management при Northwestern University, автор багатьох книг, консультант відомих компаній:

- Що таке, на мій погляд,  "фабрики думок"?

Все, що я говорив про маркетинг, стосується також і маркетингу ідей, і маркетингу інтелектуальних продуктів. Ми знаємо, що можна просувати думки, ідеї, програми, проекти. І не обов’язково за допомогою реклами. Головна мета – знайти тих, кого вони можуть зацікавити, тобто – споживачів.

Наприклад, я виробляю хліб або каву, але в мене немає ідеї, яким саме чином привернути до них покупця. Для цього в Америці існує компанія Bright House (Atlanta, Georgia), яка працює з такими великими корпораціями як Delta Airlines, Coca Cola. Фахівці цієї компанії говорять: якщо у вас є потреба у абсолютно новій ідеї, ми готові її запропонувати, але вам доведеться заплатити за цю послугу аванс – $ 200 000.

І люди стають у чергу за такими послугами! Ось що таке "фабрика думок"!

 

(Переклад з англійської - Всеукраїнська експертна мережа)

Возврат к списку




ЭКСПЕРТЫ
Дубінський Олексій Георгійович
ПРОГНОЗ ЭКСПЕРТА

БИБЛИОТЕКА

Фізичні та хімічні основи виробництва

Всеукраинская экспертная сеть
Разработка ВОНО «Эксперты Украины»

© «ВЭС», 2020
Разработка и поддержка – Всеукраинская общественная научная организация "Эксперты Украины". © Все права защищены. Использование материалов портала разрешается при условии ссылки (для Интернет-изданий – гиперссылки) на www.experts.in.ua