№ з/п
|
Зміст заходів та їх обґрунтування
|
Очікувані результати
|
Календарна дата
|
Виконавці
|
1 |
Збори оргкомітету – планування діяльності громадянської кампанії «Молодіжна Варта»
|
Орієнтовний план-схема дій
|
30 липня 2007 року
|
Члени оргкомітету
|
2 |
Інформування ЗМІ про свою діяльність. Акредитація постійних представників ЗМІ для висвітлення заходів громадянської кампанії «Молодіжна Варта»та фабрики думок «Національна молодіжна політика України, як основа формування, розвитку й ефективної реалізації сучасної особистості» ВГНО «Експерти України». Розсилка прес-релізів для ЗМІ.
|
Широка інформаційна кампанія |
Постійно |
Прес-секретар кампанії, підрозділ зв’язків з громадськістю, засоби масової інформації, члени оргкомітету |
3 |
Збір інформації щодо планів політичних партій України на участь у Виборах-2007
|
Розуміння стратегії основних партій і вияв активності нових політичних гравців.
|
2 - 15 серпня
|
Аналітики, експерти ВЕМ, молодіжні лідери, члени оргкомітету
|
4 |
Моніторинг процесу висування кандидатів у народні депутати України. Аналіз політичних програм і списків партій, які оголошуються на з’їздах та подаються до ЦВК
|
Вияв прозорості і закономірностей формування виборчих списків партій |
2 - 28 серпня
включно |
Аналітики, експерти ВЕМ, члени оргкомітету |
5 |
Збори оргкомітету – підбиття підсумків по партійних програмах та висунутих кандидатах. Планування подальших дій
|
Підсумки по персональному складу молодих кандидатів та молодіжних програмах партій |
20 - 21 серпня |
Аналітики, експерти ВЕМ, молодіжні лідери, члени оргкомітету |
6 |
Підготовка і надсилання листів-запитів про конкретні обіцянки партії щодо своєї молодіжної політики в разі обрання до ВРУ
|
Отримання чітких відповідей, завірених відповідальними особами партій про суть молодіжної програми партії |
До 25 серпня |
Члени оргкомітету |
7 |
Підготовка і надсилання листів-запитів про плани агітаційних поїздок по всій Україні членів партії, які компетентні дати відповіді щодо молодіжної політики партії в разі обрання її до ВРУ. (Обзвін партій з цього питання)
|
Отримання чітких відповідей, завірених відповідальними особами партій про плани поїздок компетентних осіб партії по Україні |
20 - 22 серпня |
Члени оргкомітету |
8 |
Прискіпливий моніторинг змісту всіх виборчих списків усіх політичних партій та блоків поданих до ЦВК на предмет наявності молоді
|
Виявити, чи молоді кандидати походять з громадського середовища, чи розуміються на молодіжних проблемах і шляхах їх вирішення |
21 - 30 серпня |
Аналітики, експерти ВЕМ, молодіжні лідери, члени оргкомітету |
9 |
Моніторинг та аналіз передвиборчих програм партій та блоків щодо молодіжної політики. Вияв конкретних планів діяльності партій щодо молоді
|
Виявити конкретні кроки партій щодо молодіжної політики. В разі потреби - почати процес письмових уточнень та запитів |
22 - 31 серпня |
Аналітики, експерти ВЕМ, молодіжні лідери, члени оргкомітету |
10 |
Підготовка і надсилання листів-запитів з уточненнями всіх пунктів молодіжної програми партії, максимальна конкретизація законодавчих ініціатив і шляхів розв’язання молодіжних проблем
|
Отримання чітких відповідей, завірених відповідальними особами партій про суть молодіжної програми партії. Конкретні обіцянки партії щодо своєї молодіжної політики в разі обрання до ВРУ |
23 серпня - 25 вересня |
Аналітики, експерти ВЕМ, Члени оргкомітету |
11 |
Інформування ЗМІ про нові обіцянки партій щодо власної молодіжної політики, про відповіді на найактуальніші молодіжні питання. Прес-конференції.Розсилка прес-релізів для ЗМІ.
|
Формування системи конкретних молодіжних вимог до партій на майбутнє. Висвітлення реакції і відповідей партій на складні питання зараз. Широка інформаційна кампанія |
Постійно |
Прес-секретар кампанії, підрозділ зв’язків з громадськістю, експерти ВЕМ, засоби масової інформації, члени оргкомітету |
12 |
Моніторинг всіх заяв, інтерв’ю, зверненнь партій на предмет уваги до проблем молоді, що складає 1/3 всіх виборців України (молодь віком від 18 до 35 років)
|
Формування системи конкретних молодіжних вимог до партій на майбутнє. Формування пактів відповідальності за свої слова для кожної з партій |
Постійно |
Прес-секретар кампанії, підрозділ зв’язків з громадськістю, експерти ВЕМ, засоби масової інформації, члени оргкомітету |
13 |
Фактичне отримання відповідей від партій про плани агітаційних поїздок по всій Україні членів партії, які компетентні дати відповіді щодо молодіжної політики партії в разі обрання її до ВРУ. В разі неотримання відповідей - додатковий письмовий і телефонний запити
|
Конкретні документи щодо молодіжних програм всіх партій - учасників виборчого процесу, завірені відповідальними особами |
30 серпня - 1 вересня |
Політичні партії,
виборчі блоки політичних партій, експерти ВЕМ, члени оргкомітету |
14 |
Інформування молоді через ЗМІ та молодіжних лідерів через розсилки про плани поїздок компетентних членів партій по всіх регіонах України. Підготовка і оприлюднення власних 50 найактуальніших молодіжних питань. Прес-конференції. Розсилка прес-релізів для ЗМІ
|
Залучення МГО та активної молоді на зустрічі з партіями, постановка питань та фіксація відповідей. Формування системи конкретних молодіжних вимог до партій на майбутнє. Широка інформаційна кампанія |
Постійно, як тільки будуть відомі плани поїздок членів партій по регіонах України |
Прес-секретар кампанії, підрозділ зв’язків з громадськістю, експерти ВЕМ, засоби масової інформації, члени оргкомітету |
15 |
50 найактуальніших питань, щодо проблем молоді будуть задані регіональними та дружніми організаціями, учасниками кампанії, по всіх великих містах України на зустрічах, прес-конференціях, мітингах кандидатам до Верховної Ради України (житло, освіта, молодіжні громадські організації, соціальні допомоги, реалізація молодої людини, участь молоді у суспільному житті, подолання демографічної кризи тощо)
|
Фіксація відповідей кандидатів у депутати з метою додавання до пактів відповідальності за свої слова для кожної з партій |
25 серпня - 30 вересня |
Громадські організації, аналітики, експерти ВЕМ, молодіжні лідери, члени оргкомітету |
16 |
Круглий стіл „Вибори 2007: Хто насправді представляє молодь?””
|
Теми до обговорення: участь молоді у виборчих списках політичних сил, квотування і рівень представництва молодих кандидатів;зміна поколінь серед парламентаріїв України;молоді кандидати – хто вони: бізнесмени, діти впливових українців чи лідери при партійних „молодіжок”?; що чекає молодь від учасників виборів, найболючіші питання молодіжної політики; майбутній „молодіжний портрет” наступного парламенту |
5 вересня |
Громадські організації, аналітики, експерти ВЕМ, молодіжні лідери, члени оргкомітету |
17 |
Круглий стіл „Вибори 2007: хто і що обіцяє молоді?””
|
Обговорення найактуальніших проблем молодіжної політики; аналіз передвиборчих програм політичних партій України на предмет молодіжної політики; обговорення позицій усіх політичних сил, щодо найактуальніших проблем молодіжної політики; перспектива включення у „порядок денний” виборчого змагання найголовніших аспектів молодіжної політики |
12 вересня |
Громадські організації, аналітики, експерти ВЕМ, молодіжні лідери, члени оргкомітету |
18 |
Конгрес політологів України „Консолідація українського суспільства: політичні проблеми та перспективи”
|
Обговорення теоретичних проблем, дискусії з актуальних проблем розвитку політичної науки і освіти |
14 вересня |
Члени оргкомітету, аналітики, експерти ВЕМ, молодіжні лідери |
19 |
Форум молоді України |
Теми до обговорення: аналіз передвиборчих програм політичних партій України на предмет молодіжних проблем; обговорення найактуальніших проблем молодіжної політики; обговорення позицій усіх політичних сил, щодо найактуальніших проблем молодіжної політики; перспектива включення у „порядок денний” виборчого змагання найголовніших аспектів молодіжної політики |
18 вересня |
Громадські організації, державні діячі, аналітики, експерти ВЕМ, молодіжні лідери, засоби масової інформації, члени оргкомітету, політичні партії, виборчі блоки політичних партій |
20 |
Фактичне отримання відповідей від партій про їх молодіжні програми. В разі неотримання відповідей - додатковий письмовий і телефонний запити
|
Конкретні документи щодо молодіжних програм всіх партій - учасників виборчого процесу, завірені відповідальними особами |
20 - 23 вересня |
Політичні партії,
виборчі блоки політичних партій, експерти ВЕМ, члени оргкомітету |
21 |
Підготовка «пактів відповідальності за свої слова» для кожної з партій. Ознайомлення партій і ЗМІ з обіцянками для молоді
|
Результати напрацювань кампанії по конкретних обіцянках кожної партії у молодіжній сфері |
15 - 20 вересня |
Аналітики, експерти ВЕМ, члени оргкомітету |
22 |
Збори оргкомітету – підбиття попередніх, проміжних підсумків діяльності. Планування подальших дій
|
Підсумки по персональному складу молодих кандидатів та молодіжних програмах партій |
19 - 23 вересня |
Аналітики, експерти ВЕМ, молодіжні лідери, члени оргкомітету |
23 |
Інформування ЗМІ про попередні підсумки своєї діяльності. Наша позиція „Чи варто йти голосувати 30 вересня?” Розсилка прес-релізів для ЗМІ
|
Широка інформаційна кампанія |
20 - 21 вересня |
Прес-секретар кампанії, підрозділ зв’язків з громадськістю, експерти ВЕМ, засоби масової інформації, члени оргкомітету |
24 |
Кампанія для молоді „Чи варто йти голосувати 30 вересня?”, як підсумок ставлення партій та блоків до 15 мільйонів громадян – української молоді
|
Широка інформаційна кампанія по всіх регіонах України |
20 - 30 вересня |
Прес-секретар кампанії, підрозділ зв’язків з громадськістю, експерти ВЕМ, засоби масової інформації, члени оргкомітету |
25 |
Підбиття остаточних підсумків кампанії. Закриття кампанії. Прес-конференція для ЗМІ. Планування подальших дій
|
Підсумки по всій діяльності кампанії. Видання інформаційних та аналітичних матеріалів |
15 - 20 жовтня |
Аналітики, експерти ВЕМ, молодіжні лідери, члени оргкомітету |
26 |
Початок Активізаційної громадянської кампанії «Молодь за Вами спостерігає!»
|
Широка інформаційна кампанія по всіх регіонах України |
З 15 жовтня до кінця повноважень новообраної ВРУ |
Аналітики, експерти ВЕМ, молодіжні лідери, члени оргкомітету |