На главную страницу
117 полотен великого голландца
 
 Главная 
 Экспертная сеть 

От редактора
Правила портала
Защита интеллектуальной
собственности
Эксперт-Новости
Эксперт-Анонсы
Дайджест СМИ
Дайджест TV
Помощь
Эксперт-Поиск

Авторизация
Логин:
Пароль:
Забыли свой пароль?
Регистрация
Поиск по порталу


курсы валют


Чи є життя в Україні

Версия для печати Версия для печати

09.04.2010 17:58:27 | Вікторія Руденко  

У 2009 році компанії зі стра­хування життя, чле­ни Ліги страхових ор­га­ні­зацій України, зібрали на 24,5% менше премій, ніж 2008-го, або трохи більш ніж 650 млн грн. З 16 компаній лише шість спромоглися наростити обсяги зібраних премій порівняно з попереднім роком. Решта 10 не досягли навіть рівня 2008-го

Серед основних причин падіння ринку — зменшення обсягів банківського кредитування та різка девальвація нацвалюти (в Україні понад 70% договорів накопичувального страхування укладалися в доларах або євро). Після девальвації гривні регулярні страхові платежі за лайфовими полісами стали непосильним тягарем для українців, тому страхувальники воліли розривати договори.

Втім, проблема ще й у тому, що лайфові страховики звикли вести бізнес за принципом MLM-структур. Більшість СК використовували для залучення клієнтів MLM-схеми, завдяки чому 2008 року ринок страхування життя в Україні зріс майже на 40%. Головною метою СК було залучення дедалі більшої кількості нових клієнтів за допомогою бонусної системи для вже наявних страхувальників. Ця практика поширена й за кордоном, хоча класичні компанії зі страхування життя заробляють здебільшого за рахунок інвестування клієнтських коштів. В умовах кризи страхові піраміди працювати не могли: 2009-го охочих укласти нові договори поменшало. За даними ЛСОУ, 2009 року платежі від нових клієнтів скоротилися на 30%.

У 2010-му мережевий маркетинг навряд чи спрацює: проблеми на ринку ризикового страхування (банкрутство СК, невиплати відшкодувань або покриття збитків не в повному обсязі та із затримками) негативно вплинули на ставлення українців до страхування життя. До того ж, лайфове страхування — досить довгостроковий фінансовий інструмент, повернути вкладені кошти із прибутком клієнт зможе тільки через 10, 15, а то й 20 років після придбання поліса.

Найближчим часом лайфовим СК доведеться переглядати принципи роботи. Не виключено, що СК нададуть клієнтам можливість за необхідності зменшувати розмір платежу або збільшувати періодичність сплати внесків (наприклад, щомісяця, а не щокварталу). Оскільки фізособи більше не зможуть забезпечувати СК постійний приплив коштів, страховики спробують переорієнтуватися на корпоративний сектор. Учасники ринку розраховують нав’язати свої послуги соціально орієнтованим роботодавцям. Ось тільки і таких у нас у країні небагато.

Автор:  Вікторія Руденко
Источник:  Контракти
Ссылка:  http://kontrakty.com.ua

Возврат к списку



Дайджест по разделам
Демография (94) 
Здравохранение (581) 
Культура (738) 
Лица эпохи (419) 
Научные исследования (348) 
Образование (755) 
Политика и общество (3485) 
Экология (173) 
Экономика (1969) 
Энергетика (257) 
НОВОСТИ

Офіційний курс гривні до іноземних валют на 16 квітня
Просмотров: 9

АНОНСЫ

27 квітня 2010 р. відбудуться публічні дебати на тему: "Спеціальні економічні зони необхідні для підвищення конкурентоспроможності України"
Просмотров: 9

ПРОГНОЗ ЭКСПЕРТА
Аналітики
Мобільний трафік перевищить трафік комп'ютерний до 2015 року
Просмотров: 16

БИРЖЕВАЯ АНАЛИТИКА
В мире

В Украине
Всеукраинская экспертная сеть
Разработка ВОНО «Эксперты Украины»

© «ВЭС», 2020
Разработка и поддержка – Всеукраинская общественная научная организация "Эксперты Украины". © Все права защищены. Использование материалов портала разрешается при условии ссылки (для Интернет-изданий – гиперссылки) на www.experts.in.ua