На главную страницу
Фондовий ринок у грудні 2008
 
 Главная 
 Экспертная сеть 

Аналитические статьи
Прогнозы экспертов
Юридические консультации
Консультации экспертов
Библиотека экспертов

Авторизация
Логин:
Пароль:
Забыли свой пароль?
Регистрация
Поиск по порталу




Курсы валют

База знаний / Прогноз эксперта

Рух на українських дорогах стане безпечнішим?

Версия для печати Версия для печати

Від сьогоднішнього дня за порушення правил дорожнього руху стягуватимуть штрафи вдесятеро вищі. Мінімальні розцінки - 51 гривня, максимальні - 3400

Наприклад, тепер за незастебнутий ремінь безпеки можуть взяти від 51 до 85 гривень (раніше було 3,4-8,5 грн.), за проїзд на «червоний» — 510-680 грн. (замість колишніх 8,5-17 грн.), а пішоходи, які переходять дорогу у недозволеному місці, мають бути готові розпрощатися з 85 гривнями. Штраф за керування транспортним засобом у нетверезому стані відтепер складає 1360-2550 грн.

Передбачено, що за більшість порушень правил дорожнього руху стягнення накладатимуться посадовими особами ДАІ, які мають спеціальні звання: інспекторами ДАІ і начальниками підрозділів ДАІ.

Утім, українці слабо вірять в те, що збільшення штрафів істотно поліпшить ситуацію на дорогах. Як аргументи наводяться корупція серед працівників ДАІ, які просто збільшать суму «неофіційних» штрафів.

Чи стане рух на українських дорогах безпечнішим?

Валід Арфуш, видавець журналу "Папарацці":

- Я підтримую збільшення штрафів. Загальна маса водіїв буде акуратнішою на дорогах, буде менше пробок і аварій. Водії рідше перевищуватимуть швидкість і не сідатимуть п'яними за кермо. Я вже помітив, що дуже багато моїх друзів не п'ють у ресторанах, якщо вони за кермом.

Я вже з сьогоднішнього ранку їздив акуратніше, без порушень. Ці нові штрафи діють і на мене, так що їздитиму за правилами.

Ігор Ліхута, продюсер і чоловік Таїсії Повалій:

- Я вважаю, що поки підвищили штрафи мало, в порівнянні з тим, які вони повинні бути у відповідність з культурою українського водія.

Олесь Бузина, письменник і журналіст:

- У ДАІшників є один прийом, коли вони хочуть нажитися на водіях. Вони переставляють місцями дорожні знаки. Ти їдеш по Києву, в одному місці стоїть один знак, через день, абсолютно інший. Проходить місяць і первинний знак повертається. Нас з дружиною штрафували в подібній ситуації.

Чиновники повинні їздити так само, як усі. Про це говорять усі, але зробити поки з ними нічого не можуть.

Богдан Бенюк, народний артист України, телеведучий:

- Якось прем'єр-міністр Швеції заїхав під заборонений знак, і працівники дорожньої служби його оштрафували. Неможливо собі представити, щоб таке трапилося у нас. Це нонсенс.

Мене дивують наші громадяни, які за кордоном перетворюються на «білих овечок» за кермом. Вони дивляться на дорожні знаки, зникає та бравада, яка є у них в Україні.

Законопокірні водії нормально їздили і до збільшення штрафів. У мене виникають сумніви, чи будуть ці штрафи однаково вилучатися у людей, які їздять на «Москвичі», і в тих, хто їздить на «Мерседесі». Посилювання правил поведінки на дорогах повинне бути, але дотримуватися їх повинні всі.

Анатолій Матвієнко, народний депутат VI скликання, фракція НУ-НС:

- На трасі є дуже багато невихованих людей. Це проблема. Ніколи не можна виїжджати на зустрічну смугу, обганяти, коли ти невпевнений, їхати потрібно зі швидкістю, яка безпечна для тебе по відношенню до інших. Це загальна культура.

Взагалі я думаю, що нам потрібно вчитися тому, що закон для всіх – один. Тут, насамперед, влада повинна демонструвати цю чистоту в елементарних речах. Я кажу про Президента, прем'єра, уряд, парламент. До речі, згідно з розписом безпеки, Президент взагалі не має права сідати за кермо. Я вважаю порушенням номер один, коли Президент сідає за кермо, тому що його обирає народ, для якого ризик такого роду – велика розкіш.

Валерій Писаренко, народний депутат України, фракція БЮТ:

- Після того як ми прийняли цей закон, я сам зупинявся біля працівників ДАІ і запитував, яке ставлення у людей до цього і чи змінилася ситуація на дорогах. І коли штрафи ще не набули чинності, але інформація про прийнятий закон вже розійшлася, мені сказали, що істотно скоротилися правопорушення на дорогах.

Взагалі водіям треба їздити за принципом – не порушувати. Тоді не буде ніяких хабарів – ні великих, ні маленьких. А ДАІшники у разі порушення правил зупиняють будь-які машини, навіть з номерами «ВР». Але якщо хтось по своїй недалекоглядності користується якимось своїм адміністративним ресурсом, то це проблема кожного конкретного чиновника.

Спиридон Килінкаров, народний депутат України, фракція КПУ:

- Мені б не хотілося, щоб цей закон перетворився на один із засобів наповнення бюджету. Мета ж ставиться – забезпечити безпеку людей на дорогах, а не збільшити у рази надходження до бюджету.

Безумовно, штрафи за порушення ПДР потрібно було посилювати. Але мені здається, одним цим законом ми навряд чи вирішимо питання безпеки руху. Тут є ще проблема навчання водіїв. Сьогодні рівень підготовки водіїв дуже низький. За радянських часів була глибша форма навчання, а зараз цього немає. Може, потрібно навчати потенційних водіїв не два-три місяці, а півроку чи рік. Крім того, повинен бути жорсткіший контроль з боку держави за тими навчальними закладами, які займаються цим питанням.

До речі, фракція КПУ планує наступного тижня внести до парламенту законопроект, щоб в умовах кризи відтермінувати запровадження норм цього закону на два роки, за винятком штрафів за грубе порушення ПДР, наприклад, водіння у нетверезому стані. Оскільки у ситуації, що склалася, не варто додатково давати такі навантаження, як штрафи за незначне порушення при русі автомобіля.

Олег Зарубінський, народний депутат України, фракція Блоку Литвина:

- Я думаю, на тих водіях, які дотримуються правил, не позначиться підвищення штрафів. Тут головне питання не в цьому, а в тому, щоб міліція поводилася коректно, тому що там залишається серйозний люфт. Потрібно, щоб не вийшло так, що це підвищення стане прибутковою статтею для піраміди ДАІ і всієї міліції. Я більше думаю про цей момент, щоб міліціонери не зловживали своїм службовим становищем.

Тарас Чорновiл, народний депутат України, фракція ПР:

- Сьогодні дуже часто порушують правила різного рівня чиновники, тут не тільки про депутатів ідеться. Їх тільки 450, а чиновників – десятки тисяч. Тому я думаю, чиновницька братія як порушувала, так і буде це робити – тикатиме посвідчення працівникам ДАІ, грубіянитиме і їхатиме далі.

Джерело: ForUm
Посилання на джерело:
http://ua.for-ua.com/comments/2008/11/17/111232.html


| Количество показов: 104 |  Автор:  Експерти |  Голосов:  7 |  Рейтинг:  3.9 | 

Якщо Ви хочете залишити свій коментар, просимо пройти авторизацію

Возврат к списку


Андрей Набоков, 18.11.2008 22:13:14 Цитировать Имя

сила закона не в тяжести наказания, а в неотвратимости его. для всех.



Перейти к обсуждению на форуме >>



Статьи по разделам
Демографія (2) 
Екологія (3) 
Економіка (126) 
Енергетика (15) 
Культура (2) 
Освіта (7) 
Охорона здоров'я (13) 
Політика та суспільство (95) 

ЭКСПЕРТЫ ВЭС
Дружин Генадій Вікторович

БИРЖЕВАЯ АНАЛИТИКА
В мире

В Украине


Всеукраинская экспертная сеть
Разработка ВОНО «Эксперты Украины»
Карта проблем

© «ВЭС», 2020
Разработка и поддержка – Всеукраинская общественная научная организация "Эксперты Украины". © Все права защищены. Использование материалов портала разрешается при условии ссылки (для Интернет-изданий – гиперссылки) на www.experts.in.ua