www.experts.in.ua

Русский  |  Українська

Регистрация  |  Логин:


Пароль:


запомнить



Портрет регіону

Опис проекту: мета, задачі, механізм реалізації


Боротьба з туберкульозом в Україні

По запиту Національної ради із захисту прав та безпеки


Аналіз Проблемної карти України

Результати першого етапу проекту

Головна

Події

Дайджест ЗМІ

Аналітика

Проекти

Опитування

Регіони

Форум

Експерти

Прогноз експерта

Бібліотека

Партнери

Про портал

Офф-лайн

Фотоархів

Контакти

Відгуки

Посилання

...

Рубрики

Економіка

Політика

Освіта

Охорона здоров'я

Федір Левченко

Доступ закрыт ...

Отзывы


Зоя Борисенко

- Те, що ми робимо сьогодні є безпрецедентним

Доступ открыт ...


Андрій Єрмолаєв

Україна вийде з СНД?

Доступ открыт ...

Головна  /  Аналіз результатів

Опитування на тему: "Які стратегічні завдання зможе вирішити новий Уряд України"

Стратегічні завдання нового Уряду

Політика   21.02.06  |  ЦІРТ

Валерій Бортніков, доцент Волинського державного університету ім. Лесі Українки, м. Луцьк:

 

Вважаю, що Уряд України під керівництвом Юрія Єханурова, перш за все, підтримає розвиток малого та середнього бізнесу, оскільки це є основою розвитку ринкової економіки.

Уряд Віктора Януковича, на мою думку, вже мав можливість вирішувати як економічні так і соціальні проблеми. Звісно, говорити про те, що він не вирішить жодного завдання не можна, бо будь-який новий Уряд намагатиметься розв’язати певні проблеми.  

Вважаю, що Уряд Тимошенко зможе залучити до України інвестиції, оскільки Юлія Тимошенко є представником певної економічно-промислової групи і буде працювати саме на реалізацію її інтересів.


 

О.ДубинськийОлексій Дубинський, доцент кафедри Дніпропетровського національного університету, м. Дніпропетровськ:

 

Являясь олицетворением неустойчивого компромисса разнонаправленных сил, Правительство Юрия Еханурова, в лучшем случае, сможет на какое-то время законсервировать текущую предкризисную ситуацию, но вряд ли сможет решить какие-либо стратегические задачи.

В целом при Януковиче прогнозирую сохранение украинской государственности в среднесрочном периоде (ближайшие 10-15 лет), а также переход к адекватной внешней (в первую очередь экономической) политике, согласованной с интересами большинства жителей Украины.

Правительство Тимошенко подготовит общенациональный стратегический проект, дающий шансы на развитие страны в среднесрочной перспективе. Проведет жесткие "либеральные" реформы и уменьшит государственные социальные расходы (что, однако, может вызвать резкое ухудшение уровня жизни малоимущих и ухудшение качества жизни большинства жителей Украины).


 

Микола Сур’як, проректор Волинського державного університету ім. Лесі Українки, м. Луцьк:

 

Вважаю, що Уряд України під керівництвом Юрія Єханурова зможе вирішити питання, пов’язані із збільшенням бюджетного фінансування освіти. Розуміння необхідності входження до Болонського процесу спонукатиме новий Уряд до проведення реформи освіти. Уряд згладить протиріччя між Сходом та Заходом України, підтримає розвиток малого й середнього бізнесу. Користуючись авторитетом, Уряд зуміє залучити до України інвестиції.

Основними стратегічними завданнями нового Уряду України, якщо після виборів Прем’єр-міністром стане Віктор Янукович, буде збільшення бюджетного фінансування сфери освіти у певних регіонах.

Вважаю, що Уряд Тимошенко проведе реформу освіти, яка необхідна для входження до Болонського процесу. Враховуючи необхідність впровадження новітніх технологій, Уряд збільшить бюджетне фінансування сфери освіти, забезпечить розвиток громадянського суспільства, підтримає розвиток малого і середнього бізнесу, а також, користуючись авторитетом, зуміє залучити до України інвестиції. 


 

А.АртимовичАндрій Артимович, лікар-анестезіолог міського пологового будинку №1, м. Тернопіль:

 

Які стратегічні завдання зможе вирішити новий Уряд, якщо після виборів Прем`єр-міністром стане Віктор Янукович?

 

1. Новий Уряд доб`ється підвищення якості освіти:

Ні – для цього потрібні величезні кошти, як на нові методики навчання, так і на матеріальну базу навчальних закладів, а також на гідну оплату праці працівників освіти. Таких коштів „команда Регіонів” не виділить з бюджету, бо найпершим їх завданням буде відшкодування їхніх фінансових втрат на вибори і того капіталу, що був втрачений ними за часів Прем’єра Ю.Тимошенко;

2. Реформує систему підвищення кваліфікації кадрів в освіті:

Ні – це не є пріоритетом при ринковому фундаменталізмі;

3. Буде сприяти автономізації навчальних закладів  в освіті:

Ні – бо це приведе до втрати адміністративного ресурсу, зокрема буде значно ослаблений вплив керівництва держави на управлінську вертикаль в освіті;

4. Побудує взаємовигідні й добросусідські відносини  з Росією:

Не побудує, тому що вже сьогодні є у залежності від керівництва Росії через кошти вкладені адміністрацією Путіна як на цих, так і на попередніх президентських виборах у цього кандидата; крім того на заваді буде „спільний бізнес” членів його команди і російських олігархів – наприклад РосУкрЕнерго і т.д.;

5. Зміцнить відносини з Євросоюзом і США:

Не зміцнить, навпаки буде усіляко їх погіршувати, бо прозорість суспільства, як головна цінність європейської культури, є завадою на шляху кримінального збагачення його спільників;

6. Підтримає курс на вступ України до НАТО:

Ні – бо посилення незалежності держави сприятиме розвитку громадянського суспільства, що в свою чергу унеможливить його тотальне пограбування;

7. Забезпечить захист українських товаровиробників на зовнішніх ринках:

Ні – для цього потрібно мати позитивний імідж на світовому рівні;

8. Забезпечить розвиток фондового ринку України:

Ні – для цього потрібні спеціалісти в команді однодумців, а не однокашники-олігархи. Попередній досвід його перебування на посаді Прем`єра це засвідчує.

9. Проведе реформу охорони здоров`я:

Ні – це потребує величезних фінансових затрат (проти цього будуть усі члени його команди) і стратегії реформ (згідно даних програми партії Регіонів, в цьому питанні у них – голий популізм);

10. Не вирішить жодного питання:

Буде вирішувати тільки питання щодо власного фінансового збагачення і „донецької фінансової групи”.

 

Які стратегічні завдання зможе вирішити новий Уряд, якщо після виборів Прем`єр-міністром стане Юлія Тимошенко?

 

1. Новий Уряд доб`ється підвищення якості освіти:

Доб`ється – це одна із необхідних складових гармонічного розвитку суспільства, є позитивні ґрунтовні розробки її команди в цьому напрямку;

2. Реформує систему підвищення кваліфікації кадрів в освіті:

Реформує – це дає можливість інтенсифікувати побудову громадянського суспільства;

3. Буде сприяти автономізації навчальних закладів  в освіті:

Буде – це один із елементів зростання конкуренції на ринку освіти, що виведе якість освіти на міжнародний рівень, а отже й імідж країни загалом;

4. Побудує взаємовигідні й добросусідські відносини  з Росією:

Побудує, бо тільки із сильним партнером Росія буде говорити на рівних і буде змушена позбавитись своїх імперських амбіцій в обмін на взаємовигідне партнерство;

5. Зміцнить відносини з Євросоюзом і США:

Зміцнить, бо це забезпечує прозорість суспільства (пряме зобов’язання члена чи учасника відносин), що дозволяє ефективно провадити політику реформ;

6. Підтримає курс на вступ України до НАТО:

Підтримає – безпека в плані військової інтервенції, підвищення рівня якості життя (що є необхідною умовою вступу до НАТО) дає можливість тісніше інтегруватися в розвинуті економічні структури Заходу, що лише сприятиме економічному розвитку України;

7. Забезпечить захист українських товаровиробників на зовнішніх ринках:

Забезпечить – для цього в Юлії Володимирівни є особистий позитивний імідж в світі, що засвідчено в авторитетних мас-медіа світового рівня;

8. Забезпечить розвиток фондового ринку України:

Грамотний фаховий підхід до розв`язання економічних питань у роботі команди Тимошенко, з позитивним результатом (!), вселяє оптимістичні сподівання в цьому плані;

9. Проведе реформу охорони здоров`я:

Проведе – для цього є розроблена найбільш вдала модель реформування цієї галузі (відчувається наявність фахівців серед радників), враховано джерела фінансування для проведення реформи (свідчення реального практичного підходу до вирішення проблеми), модель запропонована Ю.Тимошенко всебічно розв`язує основні проблеми галузі в цілому, що позитивно сприймається як працівниками галузі, так і суспільством загалом. Це забезпечить відсутність опору зі сторони системи, яка підлягає реформі і дасть якісний і швидкий темп змін у галузі;

10. Не вирішить жодного питання:

Глобальність у підходах і темпи у вирішенні проблем нашого суспільства дає підґрунтя побачити якісні зміни у розвитку України вже найближчим часом.

 

Які стратегічні завдання зможе вирішити новий Уряд, якщо після виборів Прем`єр-міністром стане Юрій Єхануров?

 

1. Новий Уряд доб`ється підвищення якості освіти:

Можливо, але відсутність будь-яких якісних змін за період теперішнього його правління вселяє недовіру до можливості позитивного вирішення цього питання;

2. Реформує систему підвищення кваліфікації кадрів в освіті:

Знову ж таки, нічого не робиться для цього сьогодні, а відсутність майбутньої стратегії у вирішенні цієї проблеми, свідчить про те, що не має пріоритетів у цієї проблеми в планах Уряду, або про неперспективне бачення головних шляхів розвитку держави цим керівництвом;

3. Буде сприяти автономізації навчальних закладів в освіті:

Ні – знову ж таки це усуне можливість застосування адміністративного ресурсу в освіті, а теперішня команда показала, що вона зовсім не проти деяких атрибутів попереднього режиму;

4. Побудує взаємовигідні й добросусідські відносини з Росією:

Взаємовигідні – ні, про це свідчить хоча б „газова угода”, укладена на початку січня цього року. Інтереси капіталу, які проглядаються серед активних учасників теперішньої команди Юрія Єханурова, і сумний досвід участі цих структур у подіях минулих президентських виборів, свідчать про невідворотність наступних „відшкодувань” з державного бюджету цим силам після закінчення виборчого процесу, що відсуне інтереси держави у її відносинах із сусідами на другорядний план;

5. Зміцнить відносини з Євросоюзом і США:

Ні – тому що, це – людина Кучми, і оточення Кучми буде активно й агресивно цьому перешкоджати через можливість викриття злочинів попереднього режиму, запорукою чого є демократизація суспільства;

6. Підтримає курс на вступ України до НАТО:

Незалежність економічна, а тим більше військова не є пріоритетним завданням цього Уряду, про що свідчать його дії при укладенні міжнародних угод (передача всього газового ринку України під структуру РосУкрЕнерго). Це не дозволяє сподіватися на досягнення Єхануровим позитиву у вирішенні питання про вступ України до НАТО.

7. Забезпечить захист українських товаровиробників на зовнішніх ринках:

Ні – для цього ні Єхануров, ні будь-хто із його команди не має достатнього міжнародного авторитету;

8. Забезпечить розвиток фондового ринку України:

Сумнівно, відсутність в Ю.Єханурова чіткої стратегії у вирішенні цього завдання говорить про непріоритетність цієї проблеми для нього, або про відсутність команди спеціалістів здатних вирішити це питання;

9. Проведе реформу охорони здоров`я:

Ні – популістські, далекі від розуміння проблем охорони здоров`я заяви команди Єханурова, свідчать про абсолютну нефаховість у підходах до реформ медичної галузі. Не має чіткої програми, шляхів фінансування реформ ОЗ, що свідчить про небажання займатись серйозно цією проблемою, яка на сьогодні виходить на одне із перших місць по невідкладності її вирішення. Крім того, участь у теперішньому Уряді таких фахівців як теперішній міністр ОЗ, свідчить не тільки про відсутність в Уряді грамотної кадрової політики, а й про подальше знищення і розпродаж, кримінальну приватизацію цієї галузі.

10. Не вирішить жодного питання:

Буде вирішуватися вузьке коло питань з покращення фінансового благополуччя найближчого оточення керівництва держави, а проблеми держави загалом будуть вирішуватися лише в сенсі збереження можливості перебування „еліти” у владі.


 

Н.МихальськаНіна Михальська, парламентський журналіст, м. Київ:

 

Питання, яке задане в рамках проекту, досить актуальне, а тому потребує визначення всіх змінних та сталих величин. У країнах з розвинутою демократією прихід до влади прем’єра зазвичай не впливає на різку зміну політичного курсу країни. Доцільніше було б запитати: про питому вагу впливу вершин владного чотирикутника: Президент – Прем’єр-міністр – Кабінет міністрів – Верховна Рада на ефективність роботи Уряду. Ефективність вершини "Прем’єр-міністр" залежатиме від того як:

- визначатиметься політична позиція з ключових політичних питань (внутрішня політика, економіка, охорона здоров’я);

-  Прем’єр взаємодіятиме з бізнесовими структурами (як з ключовими економічними суб’єктами);

- Прем’єр діятиме щодо ключових зовнішньополітичних питань (зокрема взаємовідносин із сусідами, стратегічно важливими блоками);

-  Прем’єр будуватиме взаємини з гілками влади (законодавчою, судовою) і Президентом.

Такі критерії дозволяють побачити цілісну картину політики Прем’єра, незалежно від ідеологічних засад потенційної кандидатури на посаду Прем’єр-міністра в Україні.

Проте в Україні базовим критерієм ефективності виступає особистість Прем’єра. Воля Президента до визначення основної кандидатури з-поміж усіх інших буде фактором визначення цієї кандидатури, хоча до певних рішень Президента підштовхне і волевиявлення українського народу.

Юрій Єхануров: Президент зможе продовжувати намічену сьогодні стратегію розвитку України. Не виключено, що у випадку створення провладної більшості, Прем’єр здобуде і підтримку парламенту. Налагодження ефективної роботи Кабінету Міністрів – стане основною проблемою для Прем’єра, оскільки саме тут будуть шукатись компроміси між керівниками фракцій парламенту.

Юлія Тимошенко: Парламент стане основним полем конфлікту між різними лідерами фракцій. Тоді яблуком розбрату стане кандидатура спікера. Діяльність Кабінету Міністрів, навпаки, буде спрямовуватись до централізованості прийняття основних рішень.

Віктор Янукович зможе стати Прем’єром тільки у беззаперечній перевазі "Партії Регіонів" на виборах-2006, а саме у створенні ефективної опозиційної більшості. Знову ж полем конфлікту стане Кабінет Міністрів, оскільки Президент прагнутиме запропонувати своїх міністрів на ключові вектори: зовнішня політика, внутрішні справи та оборона.

Відтак, критерію ефективності та життєздатності Уряду відповідатиме лише кандидатура, яка влаштовуватиме ці три сили. Вона, можливо, буде представником однієї з цих трьох сил, однак вона відповідатиме основному критерію волі Президента: аполітичності особистості, яка обійматиме посаду Прем’єр -міністра.


Ганна Воробйова, голова Фонду соціального і правового захисту сімей військовослужбовців, які загинули в мирний час, м. Запоріжжя:

 

На мою думку, уряди і Єханурова, і Тимошенко, і Януковича зробили певні кроки (кожен свої) в плані покращення соціальних стандартів. На жаль, поки що покращення відбуваються лише в історично-хронологічному порядку: вчора – учасники війни, сьогодні – діти війни (теж Великої Вітчизняної). До тих, кому завинила сучасна держава, черга не дійшла й навряд чи скоро дійде. Будь який з урядів зробить кроки в реформуванні освіти й охорони здоров’я, але хотілося б, щоб при цьому не забули соціально незахищених українців.


 

Євген Котов, пенсіонер, м. Запоріжжя:

 

Думаю, уряд Еханурова найбільш зацікавлений у захисті національного виробника як у західному (Європа, Америка), так і в східному напрямку (Росія, Китай). З точки зору інвестицій, найбільшу користь Україні здатний принести саме західний напрямок. Найбільшим здобутком у найближчі роки може стати лише вступ до СОТ, але аж ніяк до Євросоюзу й НАТО.

Уряд Януковича теж частково буде захищати національного виробника, принаймні виробника походженням з Донеччини. Але при цьому економічні процеси навряд чи будуть прозорими, що буде відлякувати інвесторів.

Уряд Тимошенко також не залишить у біді українського виробника, але схоже, що їй доведеться «відпрацювати» й російську підтримку напередодні виборів.


 

Катерина Ждан, вчителька, м. Запоріжжя:

 

Думаю, уряд Єханурова, через те, що він має найбільший ухил у бік лібералізму, зробить найбільше в царині реформування системи освіти. Іноді це може бути й контрреформування. Адже Президент Ющенко висловлювався проти 12-річного шкільного навчання. При цьому, автономізація вузів може стати стихійним процесом.

Юлія Тимошенко також може відмовитися від звичайного популізму (адже до наступних виборів ще далеко) і здійснити певні кроки в реформуванні освіти.

За уряду “проффесора” Януковича, навряд чи можна сподіватися поліпшення якості освіти або хоча б перепідготовки кадрів.


 

О.ВерьовкінОлександр Верьовкін, головний редактор газети "Запорізька Січ", м. Запоріжжя:

 

Украинский пат. Не закончатся ли выборы вничью?

Не будем вспоминать о том, почему разошлись пути-дороги Виктора Ющенко и Юлии Тимошенко. У этой печальной истории уж очень много граней и аспектов. Отметим сейчас другое. В развернувшейся предвыборной кампании бывшие лидеры "оранжевой революции" стали непримиримыми врагами, стреляют друг в друга из всех орудий и на поражение.

Январские газовые соглашения с Россией и последовавшая отставка Правительства Еханурова стали поводом для взаимных обвинений БЮТ и проющенковской "Нашей Украины" в предательстве национальных интересов. То есть в государственной измене. Какое обвинение может быть тяжелее? "Мы друзей за ошибки прощали, лишь измены простить не могли".

Что же дальше? Хоть политическая агитация – в самом разгаре, избиратели со своим выбором, в основном определились. Социологам сейчас, как правило, верить нельзя, но из противоречивых рейтингов сделать определенные выводы можно. Ни одна партия, ясное дело, не сможет сформировать Правительство самостоятельно. С кем сможет составить коалицию лидирующая в рейтингах Партия Регионов? С коммунистами? Партия олигархов с партией пролетариев? Вряд ли, потому что коммунистам это невыгодно. С блоком Литвина? Этого не достаточно. С кем-то из бывшего "оранжевого" лагеря? Тоже вроде бы нонсенс, но "оранжевая коалиция" выглядит не менее эфемерной. Такой союз возможен, только если в него войдут и "Наша Украина", и "БЮТ", и СПУ. То есть нужно подать руку "предателю Родины".

Задумывались ли об этом "оранжевые лидеры", когда делали свои обвинения? Может быть, и задумывались, но язык в тот момент оказался длиннее извилин. Удастся ли теперь отстроить сожженные мосты или будет создана оранжево-сине-белая коалиция? Кто знает. Я бы не исключил и третьего варианта – выборы заканчиваются патовой ситуацией – никто не выиграл, никто не проиграл, Правительство не сформировано, парламент распущен. По Закону. Только что тогда будет дальше с нашей законностью?


В.ДайнекоВалерій Дайнеко, доцент Севастопольського технічного  університету, м. Севастополь:

 

Возможность решить проблемы образования зависит, прежде всего, от того, кто конкретно возглавит Министерство образования. Не думаю, что это зависит от общего состава Кабмина. Настоящий министр образования Николаенко показал, что его ответственность перед выдвинувшей его соцпартией гораздо выше, чем перед премьером. На своем участке Николаенко работает качественно, причем уже при двух премьерах.


 

Т.НикитюкТимофій Никитюк, голова Севастопольського відділення Всеукраїнської громадської організації “Комітет виборців України”, м. Севастополь:

 

Кабинет Министров будет формироваться коалиционно, поэтому его политика в любой отрасли в меньшей степени будет зависеть от того, кто его возглавит. Предполагаю, что никто из предложенных кандидатур возглавлять правительство после выборов не будет. На мой взгляд – результаты голосования по этому и предыдущему опросу в большей степени отражают политические пристрастия экспертов, чем реальные возможности нового премьера.


 

О.ОнищенкоОлексій Онищенко, директор “Першої Севастопольської кампанії управління активами”, м. Севастополь:

 

О деятельности Тимошенко и Еханурова в области подъема экономики сказать, собственно, нечего. За время своего премьерства они показали неспособность выводить экономику из кризисных ситуаций.

Способ руководства экономикой со стороны Януковича сложно назвать удачным, так как процветавшая коррупция решала все, попирая экономические законы. В плюс Януковичу стоит записать сближение с Россией, так как это весьма положительно влияет на состояние нашей экономики. Россия – наш основной экономический партнер, а Всемирная Организация Торговли – это фикция, показуха. Вступление в нее только прибавит экономических проблем.


 

Микола Яцина, заступник головного державного санітарного лікаря Волинської області, м. Луцьк:

 

Вважаю, що найбільш оптимальним, раціонально виваженим та обґрунтованим у своїх діях може бути курс нового Уряду України під керівництвом Юрія Єханурова, що підтверджується послідовними кроками за час перебування Прем’єр-міністра на посаді.

Уряд Віктора Януковича вже мав можливість вирішувати державні проблеми тому, на мою думку, він не вирішить жодного питання.

Вважаю, що Уряд Юлії Тимошенко зможе добитися підвищення якості освіти, реформувавши систему підвищення кваліфікації кадрів, буде сприяти автономізації навчальних закладів. Уряд Тимошенко побудує взаємовигідні й добросусідські відносини з Росією, з Євросоюзом і США, підтримає курс на вступ України до НАТО.


Віктор Педак, голова Запорізької громадської організації українсько-німецької дружби Henderdruk, м. Запоріжжя:

 

Уряди Єханурова і Тимошенко, безсумнівно, мають більше перспектив на платоспроможному західному напрямку зовнішніх відносин. Незважаючи на чвари, їх сприймають як правонаступників знаної в Європі української “помаранчевої” революції. Але це не означає, що вони можуть зробити будь-що.

Уряд Єханурова має більше довіри на Заході, оскільки він більш ліберальний, ніж уряд Тимошенко, а тим більше Януковича.

Останній взагалі не має перспектив на Заході, оскільки асоціюється з фальсифікаціями й тоталітаризмом. Але йому не слід розраховувати й на Росію. Вона дійсно підтримала нинішню українську опозицію – і ціною на газ, і торгівельною війною. Але робиться це не стільки тому, що це вигідно Януковичу, скільки тому, що це вигідно Росії.


 

Олена Овчаренко, директор магазину Універ, м. Запоріжжя:

 

Думаю, Уряд Єханурова, з точки зору розвитку фондового ринку і ринку взагалі, зробить більше, ніж його конкуренти.  

Уряду Януковича ринкові принципи найменш притаманні, особливо якщо йдеться про інтереси донецьких кланів. Тут Віктор Федорович напевно буде намагатися взагалі відгородити їх від ринку, особливо від інвестиційної конкуренції з Заходу.

Уряд  Тимошенко – це компроміс між Єхануровим і Януковичем. І в який бік колихнуться шальки терезів – залежатиме від обставин.


 

Дмитро Півнев, лікар, м. Запоріжжя:

 

Думаю, Уряд Єханурова, зробить найбільше в царині реформування системи охорони здоров’я, враховуючи хоча б те, що Президент України, перебуваючи на Сумщині, оголосив цей рік саме роком реформи системи охорони здоров’я.  Можна сподіватися, що це сприятиме впровадженню передових технологій. Певно, іноді за рахунок кількісних показників, наприклад, кількості койкомісць у лікарнях.

Юлія Тимошенко також схильна до реформування медичної сфери, але ймовірно, що в її виконанні ухил буде зроблено на підвищення саме соціального статусу медиків.

Якщо уряд очолить Янукович, можна очікувати хіба що деякого збільшення фінансування галузі, яке буде непомітним на тлі продовження росту цін, якого Януковичу не вдасться уникнути.


 

Олег Удич, ТОВ “Західно-український юридичний центр”, директор, м. Тернопіль:

 

Якщо прем’єр-міністром після виборів стане Юрій Єхануров, то новий уряд не вирішить жодного завдання тому, що на сьогодні не видно підготовчих кроків щодо вирішення зазначених проблем. Таке питання, як, наприклад, підвищення відповідальності влади за свою роботу і забезпечення професійної та громадської експертизи діяльності всіх рівнів влади, не виконуються самим Прем’єр-міністром.

Якщо прем’єр-міністром після виборів стане Юлія Тимошенко, то новий уряд повернеться до практики перегляду підсумків приватизації минулих років, буде сприяти детінізації економіки, подолає бідність в Україні, тому що на посаді Прем’єр-міністра подібні справи нею вже були зроблені.

Якщо прем’єр-міністром після виборів стане Віктор Янукович, то новий уряд не вирішить жодного завдання тому, що в його команді переважають люди, які поки що не показали реальних і публічних кроків (чи навіть намірів) щодо вирішення зазначених проблем.


 

Христина Равлюк, Тернопільський обласний виконком політичної партії “Народний Союз “Наша Україна”, прес-секретар, м. Тернопіль:

 

Вважаю, якщо прем’єр-міністром стане Юрій Єхануров, то новий уряд  буде стабільно  працювати на розвиток України та гідне життя її громадян, тому що сформована ним команда  — це команда професіоналів.

Вважаю, якщо прем’єр-міністром стане Юлія Тимошенко, то новий уряд буде ефективно працювати тільки за умов подолання амбіцій пані Юлії, тому що вони в неї беруть гору над її професіоналізмом.

Вважаю, якщо прем’єр-міністром стане Віктор Янукович, то новий уряд заведе країну за межу бідності і Україна залежатиме від Росії, тому що така політика правління Януковича.


 

Уляна Данилків, Тернопільський національний педагогічний університет, студентка, м. Тернопіль:

 

Вважаю, якщо прем’єр-міністром після виборів стане Юрій Єхануров, то новий уряд забезпечить дотримання мінімального освітнього стандарту, буде проводити політику національної консолідації в Україні та буде сприяти детінізації економіки, оскільки такі кроки уряд Єханурова намагається здійснювати і зараз. До того ж після виборів, коли політична лихоманка втрясеться, уряд Єханурова зможе працювати набагато ефективніше.

Вважаю, якщо прем’єр-міністром стане Юлія Тимошенко, то новий Уряд забезпечить дотримання мінімального освітнього стандарту та повернеться до практики перегляду підсумків приватизації минулих років, тому що Юлія Тимошенко повністю здатна вирішити ці проблеми, а щодо перегляду підсумків приватизації, то від цього вона здається ніколи публічно не відмовлялася.

Вважаю, що уряд Віктора Януковича не вирішить жодного завдання тому, що Янукович більше ніколи не стане прем’єром у цій країні. Навіть у випадку утворення парламентської більшості за участю біло-голубих, думаю, що вони висунуть на прем’єра іншу кандидатуру.


 

Ірина Михайлова, каталог "ТСС Інформ", головний редактор, м. Дніпропетровськ:

 

Честно говоря, я не вижу будущее страны с Юлией Тимошенко и Юрием Ехануровым. Не смотря на то, что они несколько разные по манере политики, сущность у них одинаковая. Они не являются лидерами, которые могли бы вывести Украину из кризиса. И Тимошенко, и Ехануров, не смотря на разногласия по некоторым важным вопросам, одного поля ягоды.

Что касается Януковича, считаю его команду более профессиональной, опытной, поэтому отдаю предпочтение ему. Сейчас в стране мы наблюдаем развал экономики. Исправить ситуацию может только руководитель с твердой рукой. Больше года новая власть не может стабилизировать ситуацию в стране. Инфляция и нестабильность негативно отражается на жизни рядовых граждан.


 

Світлана Вакуленко, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна, Національний університет внутрішніх справ, старший викладач, м. Харків:

 

Если правительство возглавит Юрий Ехануров, можно ожидать либерализации экономики, завершения вопроса о реприватизации через подписание "мировых соглашений" с новыми владельцами предприятий. Правительство будет искать пути сотрудничества и консолидации с оппозиционными силами и "Партией Регионов".

Если правительство возглавит Юлия Тимошенко, правительство продолжит борьбу с теневыми схемами, чем значительно пополнит поступления в бюджет, из которого, соответственно, будут проводиться социальные выплаты населению. Займется политикой отмены налоговых льгот для крупных предприятий, и созданием дифференцированной системы уплаты налогов от товарооборота. Предпримет попытки по денонсированию "газового соглашения" и вплотную займется энергобезопасностью Украины.

Если правительство возглавит Виктор Янукович ничего хорошего, лично я, от этой перспективы не ожидаю.


 

Володимир Григор’єв, керівник районного секретаріату Народної партії, м. Харків:

 

Если правительство возглавит Юрий Ехануров, он будет продолжать начатые дела.

Если правительство возглавит Юлия Тимошенко, то начнутся новые реприватизационные процессы, с учетом ошибок, допущеных старой властью.

Что касается Виктора Янукович, я считаю, что он не станет премьером, но если это даже произойдет то к власти придут "донецкие кланы" и будут решать только свои вопросы. Так что ничего хорошего из этого не выйдет.



Назад  | 

Опитування

28.04.06 – 19.05.06

Опитування на тему «Боротьба з туберкульозом в Україні»

Якщо Ви є зареєстрованим користувачем, беріть участь в голосуванні під Вашим логіном, інакше Ваш голос буде вважатися анонімним.

04.04.06 – 30.04.06

Опитування «Парламентська більшість»

Якщо Ви є зареєстрованим користувачем, беріть участь в голосуванні під Вашим логіном, інакше Ваш голос буде вважатися анонімним.

11.03.06 – 31.03.06

Опитування на тему: "Задачі нового Уряду України. Погляд експерта"

Якщо Ви є зареєстрованим користувачем, беріть участь в голосуванні під Вашим логіном, інакше Ваш голос буде вважатися анонімним. Можна давати декілька варіантів відповідей.

21.02.06 – 11.03.06

Опитування на тему: "Які стратегічні завдання зможе вирішити новий Уряд України"

Якщо Ви є зареєстрованим користувачем, беріть участь в голосуванні під Вашим логіном, інакше Ваш голос буде вважатися анонімним. Можна давати декілька варіантів відповідей.

07.02.06 – 28.02.06

Опитування на тему: "Україна з новим Прем'єром. Чого чекати від майбутньої влади: погляд експерта"

Якщо Ви є зареєстрованим користувачем, беріть участь в голосуванні під Вашим логіном, інакше Ваш голос буде вважатися анонімним. Можна давати декілька варіантів відповідей.

...


Розробка і підтримка – Центр інтелектуальних ресурсів і технологій.
Всі права захищені. Використання матеріалів порталу дозволяється за умови посилання (для Інтернет-видань – гіперпосилання) на www.experts.in.ua

Редакція порталу "Всеукраїнська експертна мережа" може не поділяти думку автора публікації. Відповідальність за достовірність фактів, наведених в публікації, несе її автор

Україна, Київ, 01001, вул. Костьольна 4, оф. 8
Тел: +38 (044) 494-24-61, Факс: +38 (044) 494-24-62
E-mail: